Pre-guzzie!!

baiklah..akhirnya..aku start untuk memblogkan diri setelah azzu aneem dan faie memblogkan diri mereka dgn cerita yg menarik..cara yg bagus untuk menceriakan diri masing dan yg lain..semasa aku berumur 17 dan sering menghadapi insomnia dan mengadap siling pura2 memandang ke arah langit aku banyak mempunyai persoalan2..persoalan2 yg sama seperti semua orang aku rasa..walaupun aku tahu persoalan2 aku kadang2 luar biasa daripada org yg normal..aku menghadapi insomnia kerana aku sering menjadi burung hantu chat pada waktu malam,dan aku sering berfikir tentang dunia,tentang perdana menteri dan tentang manusia..aku terlalu byk fikir sampai aku tertidur ..itulah cara aku tidur..dan sehingga sekarang waktu telah memakan hidupku..aku telah lama tidak menhadapi insomnia dan kurang daripada bertanya2 kepada diri sendiri tentang semua yg berlaku di sekeliling tapi aku masih di dalam dunia aku yg aku rasa sangat selesa dengan ditambahi dengan kehadiran2 manusia yg lain yg kadang2 menceriakan aku,aku rasa kebanyakan masa nya tapi aku rasa aku tidak layak untuk menerima kehadiran mereka yg sgt istimewa sehingga aku melukakan hati mereka aku tahu tiada siapa yg dapat memahami aku spenuhnya memandangkan aku pun seorang yang terumbang ambing yang aku sendiri pun x pham,,tapi aku sgt sellfish dengan diri ku yg aku nak org paham aku sehingga tahap yg di luar jangkaan dan aku tahu dan sedar itu takkan berlaku sehinnga di tahap puncak yg ia berlaku beberapa konflik dan drama dalam hidup aku dan mestilah aku x suka tapi peristiwa berlaku dalam hidup dan aku kene memperbaiki situasi yg buruk dan mempelajari situasi yg baik..

baiklah tibe2 aku rasa blog ini macam best sebab aku boleh meluahkan segala2nya!!!walaupun aku x suka orang tahu ape yg aku fikir ape2pon..sterusnya..alamak dah lupe nak cakap ape..oh ye..aku sedang chat ngan aneem dan aku memberitahu aneem yg aku nak kahwin jugak memandangkan semua orang nak kahwin tahun depan dan aku berasa sedikit sedih tapi optimistik jua tapi memandangkan aku x de calon aneem telah memberikan bebrapa cadangan yg tidak senonoh kepada aku sperti biasa..aku rasa perasaan kurang seimbang sekarang memandangkan aku suke kehidupan yg natural dan seimbang aku perlu melakukan beberapa aktiviti yg dapat menyeimbangkan segalagalanya sperti tidur di atas bench pada waktu matahari di atas kepala tapi tidak terik aku senantiasa rasa aku bercakap banyak dari dulu tapi percakapan aku semakin kurang aku rasa aku tidak sekepoh dulu mungkin kerana aku masih banyak persoalan2 tetapi aku masih kecoh sebab aku rasa kepoh dan kecoh adalah berbeza dan sebenarnye aku sangat benci hipokrasi sebab aku rasa itu adalah sikap yg tidak boleh diterima tetapi yg sgt ironiknya aku boleh melihat sikap hipokrasi dalam diri ku seperti aku yg bercita2 untuk membasmi kemiskinan dan menolong sedaya upayaku menggunakan kuasa sailormoon tapi aku masih tidak berganjak daripada dunia aku untuk mereleasasikan misi aku dan aku benci hipokrasi terbesar itu dan aku harap aku akan berbuat sesuatu di waktu yg terbaik(insyaallah)

adekah ini cukup untuk blog yg pertama..aku rase aku boleh tulis sebanyak mungkin..ade seorang tua yg tinggal dekat dgn rumah aku sekarang Ethan...sangat kasihan tinggal seorang dan pergi beli groceries hampir setiap hari dan masih sgt independent dan aku kagum dgn semangat die yg meneruskan hidup sebab ade banyak manusia yg mengorbankan hidup dan membunuh diri sendiri kerana masalah yg tidak besar..dan kami berkawan seperti biasa dan pernah berjalan2 bersama2 sebagai jiran..aku sgt kasihan dan sentiasa kasihan dengan orang tua..sebab aku ade 2 stage of weakness pada mase kanak2 dan yg tua..aku telah menghadapi stage pertama dan aku nak prepare untuk stage yg kedua..aku harap mereka yg membaca judge dengan adil kerana judgement adalah semata mata untuk mengimprovekan diri saya bukan kerana untuk menjatuhkah seseorang dari segi air muka aatau ape2 jenis air pon maka kalau nak feedback feel free dan siapa saya tahu saya boleh jadi journalist!!!yeeha!!

No comments: