Crsytal Clear

Tiba tiba blank nak tulis sebab tak pasti sebelum nih aku/saya bahasakan diri sengan aku ke saya..tapi peduli apelah kan..bukannya kena formal pon..hari ini.........................................aku telah mencapai keseimbangan ekologi yang telah lama diimpi impikan..perumpamaan nya sama seperti cuaca yang tidak terlalu panas atau sejuk,atau lauk yang tidak terlalu manis atau masam,atau bancuhan teh yang tidak terlalu pekat atau cair..kesimpulannya aku telah mencapai state nirwana high mistik yang tidak terkata..state di mana aku berada dalam perlumbaan yang tidak sia sia malah berguna...aku harap aku mampu mengekalkan keseimbangan neutral ini..aku rancang hendak menyambut christmas eve bersama ethan memandangkan hidupnya yang tinggal seorang dan kasihan...aku harap dia bukan pembunuh bersiri yang mengumpul jantung dan hati sebagai koleksi..tidak unai..positif okayyyyy..

No comments: